شفر: تمام بازی‌ها برایمان مهم است / رابطه‌ی خوبی با همه اعضای تیم دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تمام بازی‌ها برایمان مهم است و باید ببریم، زدن گل‌های سوم و چهارم را فراموش کردیم، اما این برد را تبریک‌می گویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، پس از اتمام بازی برابر پارس جنوبی اظهار کرد :تمام بازی ها برایمان مهم است، امروز حریف قدرتمندی داشتیم و باید تلاش می کردیم تا بازی را ببریم. زدن گل های سوم و چهارم را فراموش کردیم اما این برد را تبریک‌ می گویم.

او درباره عملکرد پاتوسی گفت: می دانستیم پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است و فیلم بازی های او را دیده بودم و با مدیر عامل که صحبت کردم خواستم تا او‌ را به ترکیب اضافه کند، قدم به قدم با پاتوسی کار می کنم تا قوی تر شود.

او درباره رابطه خود با مدیران استقلال بیان کرد :رابطه خوبی با فتحی ،مباشری و با همه اعضای تیم دارم.

شفر درباره اضافه وزن گنکالوس گفت :بله درست است و‌ باید وزن او کم شود.

او درباره اعتراض بازیکنان به داور مسابقه گفت: شاید یادتان بیاید در بازی با تراکتورسازی خطا رخ داد، شاید ما شانس نداریم و‌ چنین اتفاقاتی رخ می دهد. همچنین اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ژاپن سمت داور نمی رفتند، بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: در کنفرانس روز گذشته نیز گفتم که بازی راحتی نداریم زیرا حریف ما تیم محکمی بود و روی توپ بلند خوب کار می‌کرد. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و درباره پنالتی صحبت کردن، سخت است، موقعیت های  دانشگر، ایسما و منشا گل نشد. اینکه شانس داریم خوب است اما باید ضربه آخر را با کیفیت بهتری بزنیم.

تیم حریف در ۲۰ دقیقه پایانی بازیکنان قد بلند را به زمین آورد و بازی مستقیم انجام داد، بازی باید سه بر صفر می‌شد. ما در نیمه دوم با تمرکز نبودیم و فوتبال مهربانانه انجام دادیم که برای برد کافی نیست.

شفر ادامه داد: ما باید ابتدا گل سوم را می‌زدیم و سپس راحت بازی می‌کردیم، فاصله ما با صدر زیاد نیست. در نهایت به تیم ذوب آهن برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم زیرا این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است.

گزارشگر دیدار شاید فوتبال را خوب متوجه نشده است

او در ادامه با انتقاد از گزارشگر دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: این که یک رسانه و فرد رسانه‌ای از مربی بخواهد درباره بازیکنان ما صحبت کند، خوب نیست. مهدی رحمتی ۴۴۰ بازی در لیگ انجام داده و بازیکن بزرگ و با سابقه‌ای به شمار می رود. پژمان منتظری یکی از بهترین بازیکنانی است که در دوران کاری خود دیده‌ام و فرقی نمی‌کند چه سنی دارد و باید همواره به آن‌ها احترام گذاشت. نمی‌دانم گزارشگر امروز بازی چه لباسی به تن داشته و شاید فوتبال را خوب متوجه نشده است. اگر به بازیکنان بزرگ تیم احترام نگذارید باید به کشور دیگری بروید و این برای ما قابل پذیرش نیست. از شما که در هوای سرد در ورزشگاه بودید تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران که در این ساعت و این هوا در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم، ما مثل خانواده هستیم.

پاتوسی هنوز برای ۹۰ دقیقه آماده نیست

شفر افزود:ترکیب ما در دیدار مقابل تراکتورسازی، ترکیب خوبی بود. اگر اشکان دژاگه به دلیل خطا‌های خود از زمین اخراج می‌شد، می‌گفتند ترکیب استقلال خوب بوده است. امروز می‌خواستم پاتوسی را تست کنم و او برای ۹۰ دقیقه هنوز آماده نیست، اما در مدتی که بازی کرد، در تمامی آیتم‌ها خوب بود. در نیمه دوم برای ما در مرکز زمین یک فضا ایجاد شد و آن‌ها می‌توانستند پاس بلند بدهند. منشا هم همینطور نمایش خوبی داشت. ایسما نیز یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما تنها بود و باید منتظر بقیه می‌ماند که این موضوع شدنی نبود. او در یک صحنه دیگر می‌توانست به تبریزی پاس بدهد و شاید ۴ گل می‌زدیم. امروز ترکیب خوبی داشتیم. در بازی شب گذشته بارسلونا، یک بازیکن دقیقه ۸۵ وارد زمین شد و استارت زد تا به بازی برسد و او ۸۰ میلیون دلار قیمت دارد. ما پشت سر هم بازی داریم و همه بازیکنان باید بازی کنند. آن‌ها باید صبر داشته باشند، همه بازیکنان باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشند. ما دیدار‌هایی در آسیا از پیش داریم و دیدید که آن‌ها بازیکنان ۱۰ و ۲۰ میلیون دلاری دارند. ما امسال نیز گروه سختی داریم و دوباره می‌گویم بهترین بازیکن برنده نیست و بهترین تیم برنده می‌شود.


بیشتر بخوانید:

استقلال ۲ - پارس‌جنوبی‌جم ۰/ پیروزی شاگردان شفر در شب درخشش پاتوسی

اعتراض استقلالی‌ها به حواشی دیدار برابر تراکتورسازی

مشکل پاتوسی در استقلال حل می شود


انتهای پیام/

اظهارات وینفرد شفر پس از دیدار مقابل پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار