برگزاری دومین اجلاس نماز شهرستان آبادان

رئیس ستاد اقامه نماز آبادان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، دومین اجلاس نماز این شهرستان سیزدهم اسفند ماه جاری در آبادان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام سید جابر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز آبادان چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجلاس نماز ، با بیان اینکه دومین اجلاس نماز شهرستان آبادان از ساعت ۸:۳۰ سیزدهم اسفند ماه جاری در محل تالار مهر آبادان آغاز می شود، گفت: در این اجلاس ما دو هدف مهم را دنبال می کنیم نخست آنکه ندای نماز را برای جلب توجه مردم و مسئولان شهر بلند کنیم چرا که نماز مهمترین ابزار برای ایجاد سازندگی معنوی است و اینکه اجلاسیه نماز از معدود آئین هایی است که مقام معظم رهبری برای آن پیام می فرستند این تکلیف ما را درباره نماز بسیار سنگین می کند.

وی ادامه داد: تقدیر از تلاش بی چشمداشت فعالان عرصه نماز به ویژه در بخش مدارس(ائمه جماعات اعم از برادران و خواهران) دومین هدف ما از برگزاری دومین اجلاس نماز شهرستان است.

رئیس ستاد اقامه نماز آبادان افزود: امید می رود تا تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ما را در برگزاری باشکوه این اجلاس یاری کنند تا اگر قرار شود تا برای سال آینده اجلاس دیگری برگزار شود به پشتوانه کارنامه خوب مان باشد.

انتهای پیام/ د

دومین اجلاس نماز شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.