احمدی: امیدوارم مسئولان به تیم ما رسیدگی کنند

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: روی گل دوم استقلال به نظرم داور به اشتباه برای آن‌ها کرنر گرفت، امیدوارم مسئولان به تیم ما رسیدگی کنند.

احمدی: روی گل دوم استقلال داور به اشتباه برای آن‌ها کرنر گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: برای ۳ امتیاز وارد زمین شده بودیم، اما گل به خودی که در ابتدای بازی دریافت کردیم شرایط را تغییر داد. روی گل دوم استقلال هم به نظرم داور به اشتباه برای آن‌ها کرنر گرفت.

او ادامه داد: نیمه دوم برای جبران به مین آمدیم، البته استقلال هم روی ضد حملات فرصت‌هایی به دست آورد. به‌هرحال نتوانستیم که دروازه حریف را باز کنیم، امروز می‌توانستیم با یک پیروزی شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

احمدی درمورد حضور مدیرعامل پارس جنوبی در رختکن این تیم گفت: تیم ما مشکل مالی دارد و شب عید هم هست. امیدوارم مسئولان به داد این تیم برسند تا اوضاع بدتر از این نشود، همه از ما توقع دارند و امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند.

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم درمورد عملکرد خوبش در این بازی بیان کرد: من به عنوان دروازه‌بان تیم باید توپ‌ها را بگیرم. درست است که امروز عملکرد خوبی داشتم، اما در نهایت باختیم و پیروز نشدیم.

او درمورد عملکرد داور در این بازی بیان کرد: داور در نیمه اول کمی اشتباه داشت. من در دوران فوتبالم خیلی به داوران اعتراض نکردم و امروز هم چیز خاصی نگفتم. فقط به او گفتم که در صحنه پنالتی اشتباه تصمیم گرفته است.


بیشتر بخوانید:

رضاییان: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و ما هم یکی از آن‌ها هستیم

شفر: تمام بازی‌ها برایمان مهم است / رابطه‌ی خوبی با همه اعضای تیم دارم

خلاصه بازی استقلال و پارس‌جنوبی‌جم مورخ ۱ اسفند ۹۷ + فیلم


انتهای پیام/

صحبت های احمدی بعد از شکست مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار