رقابت دانش آموزان اهوازی در مسابقات آزمایشگاه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: دانش آموزان اهوازی فردا پنجشنبه ۲ اسفندماه در مسابقات آزمایشگاهی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در رشته‌های تجربی و ریاضی برگزار خواهد شد، گفت: هر آموزشگاه دارای ۲ تیم ۲ نفره در قالب یک تیم پایه دهم و یک تیم پایه یازدهم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات پنجشنبه فردا ۲ اسفند ماه راس ساعت ۸ صبح در محل پژوهش سرای فارابی برگزار می‌شود، افزود: مسابقه دارای ۲ بخش کتبی و عملی است که در بخش آزمون کتبی هر دانش آموز به طور مجزا به سوالات پاسخ خواهد داد و در عین حال در بخش آزمون عملی دانش آموزان به صورت تیمی به انجام آزمایش خواهند پرداخت.

موسوی اصل بخش عملی این مسابقات را در رشته‌های آزمایشگاه شیمی، آزمایشگاه زیست شناسی، آزمایشگاه فیزیک و آزمایشگاه زمین شناسی دانست و تصریح کرد: در بخش عملی دانش آموز به صورت گروهی به انجام آزمایش پرداخته و گزارش نتیجه آزمایش را نیز به داور مربوطه تحویل می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: در پایان تیمی که بیشترین امتیاز را در ۲ بخش عملی و کتبی به دست می‌آورد به مرحله قطبی مسابقات اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.