کسب رتبه برتر دانش آموزان مراغه‌ای در تیراندازی کشور

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از کسب مقام برتر کشوری توسط دو دانش آموز این شهرستان در مسابقات تیراندازی با کمان سنتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسلامی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در مسابقات قهرمانی کمان سنتی کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، عاطفه مهرچین از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه سوم این رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۷۵ کماندار از ۱۷ استان کشور انجام شد و این دانش آموز دختر مقطع متوسطه موفق به کسب این مقام در رقابت با سایر رقبای نوجوان خود شد.

وی اضافه کرد: همچنین در مسابقات کمان سنتی انتخابی تیم ملی نونهالان کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، دانیال صدر کریمی دانش آموز ۹ ساله این شهرستان به عنوان استعداد‌های درخشان انقلاب معرفی شد.

اسلامی گفت: این ورزشکار نونهال با وجود سن کم و با توجه به استعداد بالای خود، توانست جزو چهار کماندار برتر کشور معرفی شود.

وی افزود: این دانش آموز مقطع ابتدایی در این رقابت‌ها به عنوان کم سن و سال‌ترین کماندار موفق به کسب رتبه برتر شد.

هم اکنون بیش از ۴۶ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان سنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.