افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آمل

مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار آمل با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

احمد امیر افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آملسلیمانی شهردار آمل در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار آمل گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع در مدت کمتر از ۸ ماه ساخته و بهره برداری شد، افزود: برای ساخت این مجتمع فرهنگی و ورزشی حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مجتمع دو طبقه‌ای شامل سالن بدنسازی، سالن ورزش‌های توپی و سالن ورزش‌های رزمی است و با افتتاح آن تعداد مجموعه‌های ورزشی زیرپوشش شهرداری آمل به ۳ مجتمع افزایش یافت.

احمد امیرسلیمانی ادامه داد: شهرداری آمل به منظور هدفمندکردن فعالیت‌های ورزشی برای نخستین بار در سطح شهرداری‌های مازندران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آمل را راه اندازی کرده است.

شهردارآمل افزود: شهرداری آمل در سال‌های گذشته نیزسابقه تیم داری رشته‌های مختلف ورزشی از جمله هندبال، کشتی فرنگی، تکواندو، ووشو وبسکتبال با ویلچر در سطح لیگ برتر و دسته یک باشگاه‌های کشور را داشت و حتی در بسکتبال باویلچر قهرمان کشوری را کسب کرده بود.

وی با بیان اینکه دو سال قبل نیز نخستین کورت شیشه‌ای اسکواش شمال کشور در یکی از پارک‌های شهرآمل افتتاح شد، گفت: توسعه ورزش همگانی با انتخاب مربیان مرد و زن در سطح پارک‌های سطح شهر به منظور تشویق شهروندان برای ورزش به صورت منظم ادامه دارد.

شهردارآمل گفت: پس از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای پایین بازار، عملیات ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر نیز در شرق آمل از سال آینده اغاز می‌شود و تلاش خواهد شد درسال ۹۸ نیز بهره برداری شود.

انتهای پیام/آ

مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آمل بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار