انجام ۲۷۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : ۲۷۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت : بازرسان این معاونت، در هفته منتهی به بیست و نهم بهمن ماه ۹۷ اقداماتی را انجام داده اند : انجام ۲۷۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلفات اقتصادی و ارجاع به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم دریافت، بررسی و اقدام در جهت ۲۳۷ مورد گزارش مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی .

وی گفت : بر پایه همین گزارش مردمی، معاونت مذکور ارزش کل تخلفات شناسایی شده را ۲۳۲۳۵۳۸۵۰ ریال اعلام کرده و تاکید نموده است که بیشترین گزارش‌های مردمی در خصوص گوشت قرمز، گوجه فرنگی، گوشت مرغ و قند و شکر بوده است.

بیگلری افزود : این معاونت در ادامه گزارش مذکور اعلام کرده است که بازرسان متصدیان دو نانوایی را به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و سایر تخلفات صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی کرده اند. بازرسان میزان تخلفات یاد شده را 37 میلیون و 310 هزار ریال برآورده کرده اند .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلفات اقتصادی و ارجاع به تعزیرات حکومتی

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار