معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب روستایی استان همدان خبر داد:

بازسازی بیش از ۷۵ کیلومتراز شبکه‌ها و خطوط انتقال آب

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از بازسازی ۷۵ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب با صرف ۱۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال طی سال جاری خبر داد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب روستایی استان همدان خبر داد:به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد نانکلی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی ۱۱ ماه امسال ۹ هزار و ۵۲۱ مورد رفع نشتی و حوادث از خطوط آب روستایی با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.
وی افزود: از این تعداد یک هزارو ۲۴۷ مورد در شهرستان همدان، ۲ هزارو ۱۳۲ مورد در شهرستان ملایر، ۸۲۵ مورد در شهرستان نهاوند، ۹۷۱ مورد در شهرستان تویسرکان، ۶۱۵ مورد در شهرستان اسدآباد، یک هزارو ۶۷۳ مورد در شهرستان کبودراهنگ، ۵۲۹ مورد در شهرستان بهار، یک هزارو ۲۶۰ مورد در شهرستان رزن و ۲۶۹ مورد در شهرستان فامنین بوده است.
نانکلی با بیان اینکه بازسازی شبکه‌ها و خطوط از دیگر وظایف تعریف شده برای شرکت است، عنوان کرد: درراستای بازسازی شبکه‌ها درتمامی نقاط تحت پوشش، در بازه زمانی یاد شده؛ در شهرستان همدان ۱۰ کیلومتر، در شهرستان ملایر ۱۱.۲ کیلومتر، در شهرستان نهاوند ۹.۵ کیلومتر، در شهرستان تویسرکان ۵.۵ کیلومتر، در شهرستان اسدآباد ۵.۴ کیلومتر، در شهرستان کبودراهنگ ۱۲.۶ کیلومتر، در شهرستان بهار ۷.۷ کیلومتر، در شهرستان رزن ۱۰.۴ کیلومترو درشهرستان فامنین ۳.۱ کیلومتر بازسازی شبکه و خطوط به انجام رسید.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب روستایی استان همدان یادآورشد: در مجموع در یازده ماهه سال جاری ۷۵.۲۳ کیلومتر از شبکه‌ها و خطوط انتقال آب با صرف ۱۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بازسازی شدند.
وی در ادامه ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای تعمیر پمپ ها، نیز گفت: در این خصوص ۲۸۰ پمپ در بازه زمانی مذکورمورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت که از این تعداد ۴۸پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان همدان، ۴۴ پمپ درشهرستان ملایر، ۴۹ پمپ در روستا‌های شهرستان نهاوند۵ پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان تویسرکان، ۳۵ پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان اسدآباد، ۴۵ پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان کبودراهنگ، ۱۱ پمپ در روستا‌های شهرستان بهار، ۱۶ پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان رزن، ۲۷ پمپ در روستا‌های تابعه شهرستان فامنین بوده است.
وی با بیان اینکه بازسازی مخازن در طول سال نیز از جمله وظایف تعریف شده به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مشترکین است، عنوان کرد: برهمین اساس در ۱۱ ماه سال جاری ۲ هزارو ۷۵۰ متر مکعب از مخازن تحت پوشش مورد بازسازی قرار گرفت.
انتهای پیام/ج

۷۵ کیلومتراز شبکه‌ها و خطوط انتقال آب بازسازی شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.