شیرخانی:

عموم مردم به شرط واجد شرایط بودن از بسته های حمایتی بهره مند می شوند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:عموم مردم به شرط واجد شرایط بودن از بسته های حمایتی بهره مند خواهند شد.

شیرخانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت:بسته های حمایتی  (سبد کالا) تاکنون به برخی از خانوارها، بازنشستگان، مستمری بگیران،کارکنان دولت و افرادی که تحت حمایت نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی تعلق گرفته  است.

شیرخانی افزود:طی روز های گذشته یک میلیون و نهصد نفر که بسته حمایتی به آنان تعلق نگرفته بود با شماره گیری برخی کدهای مخابراتی اعلام شده توانستند ثبت نام کنند که از این تعداد یک میلیون نفر واجد شرایط بوده و بسته حمایتی به آنان تعلق می گیرد .همچنین نهصد نفر هم واجد شرایط نبوده و قرار است طی روزهای آتی علت واجد شرایط نبودن و دلیل اینکه بسته حمایتی به انان تعلق نمی گیرد  به آنان اعلام شد.

وی ادامه داد:لذا عموم مردم همچنین افرادی که ثبت نام نکرده اند نهایتا تا اخر اسفند ماه به شرط واجد شرایط بودن یعنی حقوق آنان پایین تر از ۳میلیون تومان باشد از بسته های حمایتی بهره مند خواهند شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: افراد تحت حمایت نهاد های کمیته و بهزیستی در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/با

 عموم مردم استان ایلام از بسته های حمایتی بهره مند می شوند

برچسب ها: وزارت کار ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.