رخداد‌های لرزه‌ای در هفته گذشته:

بزرگ‌ترین زلزله هفته در باینگان/ ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر باینگان در استان کرمانشاه را لرزاند که بزرگ‌ترین زلزله هفته بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌های رخ داده در کشور  را از  ۲۷ بهمن ماه تا آذرماه  را به اطلاع می‌رسانیم، تعداد  ۵۲  زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۷ بهمن ماه

در سفیدسنگ استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است، در حاجی‌آباد استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در قصر شیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتر به وقوع پیوسته است.

بزرگ‌ترین زلزله هفته در باینگان / ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور

یکشنبه ۲۸ بهمن ماه

در گوریه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، در وراوی استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در آبگرم استان قزوین زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در مود استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است.

دوشنبه ۲۹ بهمن ماه

در چابهار استان سیستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است، در هریس استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتر رخ داده است، در سراب باغ استان ایلام زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در بم استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر ثبت شده است، در قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر ثبت شده است، در اردکان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر گزارش شده است.

سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه

در کوزران استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شده است، در سومار استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر گزارش شده است، در محمله استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۲۲ کیلومتر گزارش شده است.

بزرگ‌ترین زلزله هفته در باینگان / ثبت ۵۲ زمین لرزه در کشور

چهارشنبه یکم اسفند ماه

در نودژ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر رخ داده است، در هیر استان اردبیل زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است، در زیارتعلی استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتر گزارش شده است.

پنج‌شنبه ۲ اسفند ماه

در سراب باغ استان ایلام زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتر ثبت شده است، در راوه استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در سنخواست استان خراسان شمالی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در باینگان استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار علمی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار