رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

امروزه در کشور جنگ با اسلحه نیست بلکه جنگ در فضای مجازی است

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروزه در کشور جنگ با اسلحه و تانک نیست بلکه جنگ در فضای مجازی است و مردم ایران باید آگاه باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نصرت الله لطفی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش «مجازیست» با اشاره به جنگ نابرابر علیه کشور، اظهار کرد: امروزه در کشور جنگ با اسلحه و تانک نیست بلکه جنگ در فضای مجازی است و مردم ایران باید آگاه باشند تا به کشور ما آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به شکست رژیم‌های استعمارگر ادامه داد: کشور‌های غربی ۲۰۰ سال است که ایران را استعمار می‌کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی دیگر نتوانسته به استعمار خود ادامه دهد و به همین دلیل در تلاش هستند این انقلاب را شکست دهند و شروعی دوباره برای حکمرانی به این سرزمین مقدس داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور در خصوص کشیده شدن جنگ در فضای مجازی تصریح کرد: همه ملت ایران بدانند ما یک رزمنده هستیم و امروزه لباس رزم تلفن‌های همراه و اسلحه ما برای دفاع از میهن فضا‌های مجازی است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: امسال راهپیمایی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و مشت محکمی بر دهان استکبار زدیم.

انتهای پیام/چ

صحبت های رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.