پست سفیر آلمان در تهران در آستانه عید نوروز

میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران،با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش تصویری از خود را در کنار ماهی‌های قرمز عید را منتشر کرد .

سفیر آلمان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران، با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش تصویری از خود را در کنار ماهی‌های قرمزی که  مردم ایران هرساله با فرا رسیدن سال نو و عید نوروز تهیه می‌کنند و در سفره رنگارنگ هفت سین خود قرار می‌دهند را منتشر کرد و به دو زبان فارسی و انگلیسی  نوشت: «صدای پای نوروز»

کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران پیش از این هم با سفر به نقاط مختلف کشور ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با مردم برقرار کرده و با آنها معاشرت کرده بود. او به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و در کنار مردم موقعیت‌های مختلف و آداب و رسوم سنتی ایران را تجربه کرده است.

در ادامه توییت کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران را مشاهده می‌کنید.

وقتی سفیرآلمان در ایران از رسیدن صدای پای نوروز می گوید+فلیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کامی
۰۳:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
سلام. در نگاه اول مردم دوستی و فرهنگ بین دو ملل و این حرف های زیبا
اما واقعیت چهره ابرقدرت ها سیاسی تر از این حرفها و عکسهاست این آقا یک اطلاعاتی در آلمان بوده، در اسراییل هم کار کرده. خلاصه مردم ایران ساده ایم. این ها ابرقدرت اند که راه و روش های رخنه را بلندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
تو كشوراي بدرد بخور فقط آلمانيا ما رو دوست دارن و از خودشون ميدونن و برا همين آمريكا پدرشون رو درآورده و جيك نميتونن بزنن
آخرین اخبار