یک میلیارد دلار خسارت انفجارهای گاز در ماساچوست آمریکا

در پی وقوع چند مورد انفجار گاز و آتش سوزی‌های ناشی از آن در سپتامبر گذشته در ایالت ماساچوست آمریکا بیش از یک میلیارد دلار خسارت مالی برای شرکت کلمبیا گاز برجا گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پی وقوع چند مورد انفجار گاز و آتش سوزی های ناشی از آن در سپتامبر گذشته در ایالت ماساچوست آمریکا بیش از یک میلیارد دلار خسارت مالی برای شرکت کلمبیا گاز برجا گذاشت. مسئولان نیسورس، شرکت مادر کلمبیا در گزارش مالی اعلام کردند، 757 میلیون دلار خسارت برای ادعاهای شخص ثالث شامل خسارات مربوط به اموال و 266 میلیون دلار برای دیگر خسارات شامل نیروی انسانی مورد نیاز برای مرمت و عملیات نوسازی خسارات خواهد بود.

همچنین خسارات مالی شامل هزینه های جایگزینی لوله گذاری، یا هزینه های پیگیری شکایات یا جریمه و اشتباهات را در بر نمی گیرد. وقوع چند انفجار در لورنس، اندور و اندور شمالی یک کشته و دهها مجروح بر جا گذاشت و همچنین به بیش از یک صد ساختمان خسارات وارد کرد و هزاران نفر از ساکنان اینگونه مناطق را برای چند هفته بدون آب گرم در سرما تنها گذاشت. به گفته مسئولان هیئت ایمنی حمل و نقل ملی، وقوع فجایع طبیعی اخیر در حال بررسی است اما فشار بیش از حد در خطوط انتقال گاز را عامل انفجار و آتش سوزهای اخیر توصیف می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار