راه اندازی سامانه اینترنتی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی e.emdad.ir گفت : مددجویان می‌توانند به صورت اینترنتی و غیرحضوری در این سامانه درخواست‌های خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد در چهاردهم اسفندماه سامانه اینترنتی e.emdad.ir راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه مددجویان می‌توانند از رایانه شخصی و گوشی همراه وارد این سامانه اینترنتی شوند، گفت : این مددجویان با ورود به سامانه اینترنتی درخواست خود را ثبت و کدرهگیری دریافت کنند.

وی تاکید کرد: مددجویان باید تا زمان رسیدگی و دریافت پاسخ از سوی این نهاد کد رهگیری مربوطه را نزد خود نگه دارند.

خدرویسی بیان کرد: مددجویان می‌توانند در سرفصل‌های تعمیرات و بازسازی مسکن، دریافت انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش آموزی و دانشجویی، کمک هزینه ازدواج، خدمات نظام وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا درخواست‌های خود را در سامانه e.emdad.ir ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه درخواست‌های ثبت شده مددجویان از سوی مددکاران این نهاد در کمتر از یک ساعت دریافت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، گفت: کاهش مراجعات حضوری و افزایش سرعت در خدمت رسانی از مزایای این طرح اینترنتی است .

 

 

انتهای پیام/د

چهاردهم اسفندماه سامانه اینترنتی امداد راه‌اندازی می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشارباوفا
۱۸:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۸
سلام افشارباوفا ازشهرستان پارس اباد کمک دارو پول نداریم بخریم
آخرین اخبار