دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری

رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،در نشست رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیر بهره وری، خلاقیت و نوآوری دانشگاه مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت : واحد بهره وری، خلاقیت و نوآوری از سال گذشته برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

وی گفت : به دلیل وجود منابع محدود، نیاز به یک برنامه‌ریزی علمی کاملا احساس می‌شود تا بتوانیم از منابع، انرژی و امکانات موجود به نحو احسن و بهینه استفاده نماییم.

مرادی افزود : در بحث بهره وری باید یک نگاه کلان و کشوری به این موضوع وجود داشته باشد، زیرا با شرایط موجود پیش رو راهی جز صرفه‌جویی، بهره‌وری و استفاده صحیح وجود ندارد.

عبدی مدیر امور بهره وری خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بهره وری از مولفه‌های اصلی و ضروری اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت : گام اول ما در این زمینه، فعال کردن کمیته بهره وری در کلیه واحد‌های تابعه دانشگاه بود.

عبدی افزود : ساختار اجرایی بهره وری بر سه مبنای اصلی مدیریت ذهن، ایده و دانش طراحی و اجرا شد و آموزش مجازی، چهره به چهره و برگزاری جشنواره تجارب موفق مدیریتی بخشی از دستاورد‌های خوب این مدیریت در دانشگاه بود.

وی افزود : تجارب موفق مدیریتی و طرح‌های برتر معرفی شده از نگاه بهره وری در دانشگاه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی به دنبال داشته است.

پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران گفت : از اقدامات انجام شده در حوزه بهره وری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی واقعا خوشحال شدم و این موفقیت بزرگ و مثمر قابل تقدیر است.

وی گفت : مفهوم بهره وری باید در سطوح مختلف آموزشی ترویج یابد و در سنین پایین در کودکان نهادینه شود، زیرا آنان قابلیت درک این مفهوم را دارند.

پهلوانی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری است و امیدواریم بتوانیم یک پکیج کامل از این تجربیات ارزشمند را در اختیار سازمان ملی بهره‌وری قرار دهیم و آن را در کل کشور اجرا نماییم .

 

 

انتهای پیام/د

واحد بهره وری، خلاقیت و نوآوری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار