فروش ماکیان زنده بدون بسته‌بندی در آمل ممنوع

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل از ممنوعیت فروش ماکیان زنده بدون بسته‌بندی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن مهدوی‌فر سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری آمل با بیان اینکه سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت:: کارگروه فرعی تامین و امنیت غذایی متشکل از نماینده‌های اداره دامپزشکی، بهداشت محیط، محیط زیست و فروشنده‌های ماکیان و پرنده زنده براساس مصوبات کارگروه تامین و امنیت غذایی فرمانداری آمل برگزار شد.

وی با اشاره بر اساس مصوبه کارگروه، فروش پرنده زنده و کشتار پرنده‌ها در بازار‌های سطح شهر که موجب انتقال بیماری‌های فوق حاد پرنده به انسان و نفوذ خون و آلودگی در آب‌ها می‌شود ممنوع شد، افزود: برای اجرایی شدن و تصمیم نهایی در کارگروه اصلی که در فرمانداری شهرستان مطرح می‌شود تصویب خواهد شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری آمل گفت: همه کشتار‌ها در یک کشتارگاه واحد، زیرنظر اداره دامپزشکی به صورت بسته‌های وکیوم شده و لیبل بهداشتی و درج نام در فروشگاه‌ها و همان بازار به مردم عرضه خواهد شد.

مهدوی فر از همه شهروندان درخواست کرد تا بمنظور حفظ سلامت خود و فرزندانشان و همچنین یاری ما در راه ساماندهی، از خرید هرگونه پرنده زنده و ماکیان بصورت زنده و یا بدون بسته‌بندی که سلامت آن‌ها را تهدید می‌کند خودداری کنند.
انتهای پیام/آ

فروش ماکیان زنده بدون بسته‌بندی تهدیدی برای سلامت شهروندان آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار