در برابر مردم مسئولیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همه مسئولان در برابر مردم ایران که جان خود را فدا کردند و پای انقلاب و اسلام ایستادند، مسئول هستیم.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان،دریادار علیرضا تنگسیری پنجشنبه شب در یادواره سرداران شهید و شهدای شهرستان گناوه افزود: در روی کره زمین مردمی بهتر از مردم ایران وجود ندارد که با وجود همه مشکلات و سم پاشی دشمن، اما به عشق شهیدان محکم از نظام و انقلاب دفاع و هرگاه نیاز به آنان هست پرشور و گسترده همانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور می‌یابند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید همه کمک کنیم و دست بدست هم دهیم کشوری را که این همه شهید تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده مردم را روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم تا بر عزت و اقتدار کشور افزوده شود.

وی اظهارداشت: تنها راه عبور از توطئه‌ها و تبلیغات سوء و مسموم استکبار جهانی داشتن ایمان، تقوا و بصیرت است.

تنگسیری افزود: امروز دشمن در اتاق‌های فکر در حال برنامه ریزی است تا با جنگ روانی، اقتصادی و بحران غذا ایمان مردم را بگیرد.

وی ادامه داد: در مقابل واردات دام زنده با برنامه ریزی دشمن دام زنده موجود در کشور به خارج قاچاق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: اگر ما مسلمان هستیم باید با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا به اهداف شوم خود دست پیدا نکند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم گفت: شهدای انقلاب در اندیشه و فرهنگ خود دینداری، مجاهدت در راه خدا، شجاعت، استقامت و ولایتمداری را در هم آمیختند و بزرگترین قدرت‌های جهانی در راس آنان آمریکا را با شکست مفتضحانه در جبهه‌های هوایی، زمینی و دریایی روبه رو کردند.

سردار علی رزمجو افزود: فرهنگ شهادت براساس مشروعیت الهی، آیات قرآنی و خداوند متعال بنیان نهاده شده و مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفته است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته یادواره سرداران شهید و کنگره ۲ هزار شهید استان بوشهر در نیمه دوم سال ۹۸ برگزار می‌شود و در همین راستا، یادواره‌های شهدا تا قبل از این مراسم در شهرستان‌های استان با همکاری مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

امام جمعه گناوه نیز گفت: در این محفل نورانی و معنوی حضور یافته ایم تا به شهیدان اعلام کنیم با وجود همه توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان راه و هدف آن عزیزان را ادامه می‌دهیم و هیجگاه از مسیر واقعی که آنان برای ما ترسیم کردند منحرف نخواهیم شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: دشمنان باوجود تبلیغات مسموم قصد داشتند چهلمین سالروز انقلاب دربین مردم کمرنگ شود، اما مردم با حضور بی بدیل و بی نظیر خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به آنان دادند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با بیانیه مهم راهبردی رهبر فرزانه انقلاب شروع شده گفت: بیانیه مهم راهبردی رهبر معظم انقلاب ترسیم کننده افق آینده کشور است و ما بازماندگان شهدا درقبال آن مسئولیت سنگینی برعهده داریم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر، ۲۱۲ شهید، ۲ هزار و ۷۸۸ رزمنده، ۷۷۲ جانباز، ۵۲ آزاده سرافراز و ۱۶ جاوید الاثر دوران دفاع مقدس، و یک شهید مدافع حرم دارد.

انتهای پیام /پ

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندر گناوه

برچسب ها: سپاه ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.