فرکی: کسب ۳ امتیاز برابر ماشین سازی ارزشمند است / ضربه پنالتی نقطه اوج بازی امروز بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: کسب ۳ امتیاز برابر تیم با روحیه بالا ماشین سازی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از پیروزی برابر تیم ماشین سازی در نشست خبری اظهار کرد:  برای ما روز سختی بود، اما همانطور که روز گذشته اعلام کردم تیم پیکان توانایی زیادی دارد منتهی شرایط پیش آمده  باعث ایجاد مشکلات برای تیم ما از لحاظ روحی شده است.  برای اینکه این شرایط تغییر بدهیم هنوز خیلی کار برای انجام دادن داریم تا جایگاه خوبی در جدول رده بندی بدست آوریم.  

او ادامه داد: بازی را مقابل تیم خوب ماشین سازی خوب شروع کردیم و این تیم نتایج خوبی در دور برگشت بدست آورده است و کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی نشان می‌دهد که این تیم در شرایط خوب روحی قرار دارد. در مقابل این تیم با این روحیه که در زمین خودش قرار گرفتیم به نظرم کسب این ۳ امتیاز کار مهمی بود که آن را بدست آوردیم. البته ما شرایط خوبی از لحاظ روحی نداشتیم و این کار مهم و سختی بود که انجام دادیم. البته بازی ۲ نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول ما تا دقیقه ۱۵ چند موقعیت گلزنی داشتیم و به بازیکنان  گفته بودم که باید حوصله داشته باشند و بازی را مدیریت کنند تا به گل برسیم. ما باید گل زده را حفظ می‌کردیم تا اگر شرایطش فراهم شد تعداد گل‌ها را افزایش بدهیم.

جلوی بازی احساسی ماشین سازی را گرفتیم 

فرکی بیان کرد: زمان خوبی به گل رسیدیم و در انتهای نیمه اول گل را زدیم و در وقت اضافه توضیحات لازم را برای حفظ این گل به بازیکنان خود انتقال دادم. در نیمه دوم سعی کردیم این ۳ امتیاز حفظ کنیم و بازیکنان خیلی با جنگنده و با غیرت بازی کردند و معلوم بود که ماشین سازی در نیمه دوم رو به بازی احساسی و مستقیم می‌آورد و ما هم پیش بینی این موضوع را کردیم و جلوی این بازی احساسی ماشین سازی را گرفتیم و در ثانیه‌های پایانی بازی یک پنالتی به نفع ماشین سازی گرفته شد که دروازه بان ما به خوبی پنالتی را مهار کرد و خیلی خوب تیم عمل کرد. همانطور که در بازی با سپاهان خوب عمل کردیم در این بازی هم گلر ما توانست توپ کاپیتان ماشین سازی را بگیرد و نقطه اوج این بازی ضربه پنالتی بود که ماشین سازی از دست داد و در یک شرایط حساس و خارج از خانه ۳ امتیاز گرفتیم که این موضوع می‌تواند انگیزه مان را در ادامه بازی‌ها زیاد کند.

با تغییر سیستم هافبک های ماشین سازی را از کار انداختیم 

او بیان کرد: ما روی ۳  هافبک میانی ماشین سازی حساب ویژه‌ای باز کردیم و این ۳ بازیکن حملات تیم خود را طراحی می‌کنند و در جلسه روز گذشته اعلام کردیم که شناخت خوبی از این تیم داریم و بازیکنان کلیدی این تیم هافبک هایش هستند. نقظه قوت این تیم میانه این تیم بود که ما توانستیم سیستم خود را تغییر بدهیم  و از مگنوم استفاده نکردیم و یارگیری مستقیم را در دستور کار قرار دادیم و هافبک‌های ماشین سازی از کار انداختیم و در نیمه اول توانستیم به گل برسیم. دوندگی تیم ما هم در بازی با سپاهان و هم در این بازی خوب بود و فوتبال امروز به این صورت است که بازیکن ایستا هیچ کاری نمی‌کند. ما  تیم مان را در بخش روحی و روانی و فنی بازسازی می‌کنیم و بازیکنان قصد دارند ناکامی‌ها را جبران کنند. به هر حال تیم پیکان در چند بازی گذشته خود همیشه ابتدا گل دریافت می‌کند و وقتی گل می‌خورد تمرکزش از بین می‌رفت و نمی‌توانست جبران مافات کند. البته در این بازی توانستیم  اول گل بزنیم و در نهایت توانستیم آن  گل را حفظ کنیم. این ۳ امتیاز برای ما مهم بوده است که امیدوارم این روند را در بازی‌های بعد هم داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار