کمدین معروف آمریکایی خودکشی کرد

برودی استیونز بازیگر و کمدین آمریکایی در سن ۴۸ سالگی دست به خودکشی زد.

کمدین معروف آمریکایی خودکشی کردبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، برودی استیونز کمدین آمریکایی در سن ۴۸ سالگی خودکشی کرد.

استیونز بیشتر به خاطر انرژی مثبتی که در بازی‌ها و اجرا‌های خود نشان می‌داد، معروف بود. هیچگاه کسی تصور نمی‌کرد که او دست به چنین کاری بزند؛ به همین علت بسیاری از کمدین‌ها و مشاهیر آمریکایی در صفحات مجازی خود نسبت به خودکشی استیونز واکنش نشان دادند.

استوینز در فیلم‌ها و نمایش‌های بسیار زیادی فعالیت کرده بود که از جمله آن می‌توان به دو قسمت فیلم سینمایی «خماری» در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد. 

این بازیگر همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مثل «جیمی کیمل» که توسط مجری اسکار اجرا می‌شد و همچنین برنامه «اخیرا چلسی» حضور داشت. از دیگر آثار وی می‌توان به پدر آمریکایی، زمان ماجراجویی، بامزه باش یا بمیر اشاره کرد.

او برای اولین بار در برنامه کمدی خود به نام «برودی استیونز؛ لذت ببرید!» در سال ۲۰۱۳ شرکت کرد و آخرین فعالیت‌های او در فیلم‌های کوتاه «نزدیک پاییز» و «تن‌هایی درکنار هم» رقم خورد.

این خودکشی در بین ستارگان آمریکایی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد؛ سال‌ها پیش نیز کمدین مشهور آمریکایی به نام رابین ویلیامز در سن ۶۳ سالگی خودکشی کرده بود.

انتهای پیام/

کمدین معروف آمریکایی درگذشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
مث اینکه کمدینی هم جزو مشاغل سخت و خطرناکه
آخرین اخبار