شلیک موشک کروز توسط هواناو‌های نیروی دریایی ارتش

در ادامه دومین روز از مرحله سوم رزمایش ولایت ۹۷، هواناو‌های یگان هوادریا، با انجام ماموریت‌های حمل و نقل سریع نیرو‌ها در مناطق مختلف عملیاتی، موشک کروز سطح به سطح نیز پرتاب کردند.

شلیک موشک کروز توسط هواناو‌های نیروی دریایی ارتشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،در ادامه دومین روز از مرحله سوم رزمایش ولایت ۹۷، هواناو‌های یگان هوادریا، با انجام ماموریت‌های حمل و نقل سریع نیرو‌ها در مناطق مختلف عملیاتی، موشک کروز سطح به سطح نیز پرتاب کردند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی سخنگوی رزمایش ولایت ۹۷ گفت: با این موشک هدف مورد نظر در فاصله دور  با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت .

وی افزود: یگان‌های هواناو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر به سامانه‌های موشک انداز مجهز شدند که می‌توانند نقش مهمی در تقابل با دشمن ایفا کنند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی گفت: متخصصان جوان نیروی دریایی ارتش با ابتکار و دانش توانستند برای اولین بار هواناو‌هایی که تاکنون فقط ماموریت جابجایی نیرو‌ها را برعهده داشتند به سامانه‌های پرتاپ موشک مجهز  و در این رزمایش با موفقیت به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاپ کنند.

رزمایش ولایت ۹۷ به مدت ۳ روز در آب‌های جنوب و جنوب شرق کشور در گستره‌ای به وسعت بیش از دو میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه اقیانس هند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز

تجهیز هواناوهای ارتش به سامانه های پرتاب موشک

برچسب ها: ارتش ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.