معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

ارائه خدمات مناسب برای حفظ ثبات بازار در استان سمنان

معاون استاندار سمنان گفت:لازم است تا تلاش شود که حفظ ثبات در بازار و تامین موجودی کالا و ارائه خدمات متناسب به مردم صورت پذیرد.

ارائه خدمات مناسب برای حفظ ثبات بازار در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌توسعه منابع استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان گفت: لازم است تا تلاش شود که حفظ ثبات در بازار و تامین موجودی کالا و ارائه خدمات متناسب به مردم صورت پذیرد.

وی افزود: در جلسه تنظیم بازار تقسیم کاری انجام شد مبنی بر نظارت بر دستگاه های اجرایی و نظارت بر بازار که انشالله با جدیت پیگیری خواهد شد.

عسگری تصریح کرد: موجودی کالاها در استان تامین شده و‌ طرح تشدید نظارت بر بازار با همکاری وزارت صمت و اداره تعزیرات انجام خواهد پذیرفت.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه ها هم در مرکز استان و هم در شهرستان ها با نظارت بر قیمت و بهداشت برگزار خواهد شد اضافه کرد: باید سعی شود تا هم در بعد قیمت و هم بهداشت در نمایشگاه ها حقوق مردم رعایت شود. در بحث میزبانی استان از میهمانان نوروزی، فرمانداران باید توجه داشته باشند تا دستگاه های خدمت رسان بهترین شرایط را برای مردم فراهم آورند.

سعید ناجی معاون  پیشین سیاسی استانداری سمنان گفت: از استاندار سمنان بابت اختصاص این فرصت برای حضور اینجانب در این جلسه سپاسگزارم.

وی افزود: جلسه خداحافظی رسمی بنده با سیستم اداری استان سمنان است و جا دارد تا از زحمات و تلاش های مدیران استان و اعضای شورای تامین که با همفکری و همراهی بی دریغ در این مسیر کمک های شایانی داشتند تشکر نمایم.

ناجی تصریح کرد: استان سمنان که دارای مردمانی نیکو و با اخلاق است و در مسیر نیکی و خیر قرار دارد بنابرین همه باید ورای جهان بینی و دیدگاهی که داریم تلاش کنیم تا مردم هم در مسیر سعادت قرار گیرند. تلاش شد تا در استانداری سازماندهی و استحکام درستی صورت پذیرد و در این مدت نزدیک به یکسال در این راه قدم برداریم.

 معاون سابق استاندار سمنان ابراز کرد: در شورای تامین دستگاه های امنیتی منسجم و در کنار هم بودند که از نعمات این استان است.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا فصای با نشاط سیاسی با گرد هم آوردن افراد با افکار و عقاید مختلف تا صورت پذیرد اضافه کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی، هم نظری و همسویی در تصمیم گیری ها باعث تقویت امور خواهد شد که برای تحقق این امر تلاش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در پایان جلسه شورای اداری استان سمنان حبیب الله خجسته پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان معرفی گردید و جایگزین سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استان البرز شد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار