فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر در ایام پایانی سال خبر داد.

فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدانوحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  از فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: شهرداری همدان طبق سال گذشته در ایستگاه‌های بازیافت آماده دریافت زباله‌ها و پسماند‌های خشک از شهروندان  است.
وی در ادامه بیان کرد: مردم می‌توانند زباله‌های خشک شامل کاغذ، مقوا، بطری‌های شیشه‌ای را به ایستگاه‌های پیش بینی شده در سطح شهر تحویل دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: ایستگاه‌های بازیافت به ازای  موارد بازیافتی، اقلامی از جمله شوینده، کیسه زباله و نمک به شهروندان تحویل می‌دهند.
علی ضمیر با بیان اینکه ایستگاه‌های بازیافت از ساعت ۹ تا ۶ عصر  آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: ۱۳ ایستگاه بازیافت در میدان مدرس، خیابان سعیدیه، بلوار مطهری، خرم رودی، هنرستان، شهرک مدنی، شهرک بهشتی، شهرک الوند، شهرک فرهنگیان، میدان فلسطین، میدان فردوسی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با اشاره به لزوم مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر تفکیک از مبدا و بازیافت، گفت: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر، تفکیک از مبدا است از این رو شهروندان به ویژه خانم‌های خانه‌دار و کودکان، می توانند در اجرای این طرح شهرداری را یاری کنند .
انتهای پیام/ص.ف

۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدان فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم نجفی
۰۶:۳۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
با سلام لطفا ادرس ایستگاه‌های باز یافت و ساعت کاری آنها را انتشار دهید من که ساعت یک ظهر به ایستگاه شهرک مدرس چندین بار مراجعه کردم بسته بوده با سپاس