تمدید بیمه محصولات کشاورزی تا ۱۵ اسفند امسال در مهاباد

مهلت بیمه محصولات زراعی و باغی این شهرستان برای بهره مندی بیشتر کشاورزان از مزایای آن تا ۱۵ اسفند سال جاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: کشاورزان و بهره برداران قبل از اتمام این مهلت با مراجعه به کارگزاران مربوطه نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

انور ابراهیمی آذر افزود: پیش از این ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ آخرین فرصت برای بیمه محصولات کشاورزی بود که بنا به پیشنهاد صندوق بیمه محصولات کشاورزی، این فرصت ۲ هفته تمدید شد تا کشاورزان این شهرستان بتوانند با انگیزه و فرصت بیشتری نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استقبال از بیمه محصولات کشاورزی در سال زراعی جاری نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است، اضافه کرد: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همواره مقوله پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت کرده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران شهرستان به علت سرمازدگی پرداخت شده است.

ابراهیمی آذر یادآور شد: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار باغ و ۱۸ هزار هکتار از مزارع مهاباد تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

مهاباد دارای بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی است؛ ۶۲ هزار هکتار از مزارع مهاباد در سال زراعی گذشته به کشت محصولات مختلف اختصاص یافت که ۵۲ هزار هکتار آن به صورت دیم و مابقی به صورت آبی کشت شده بود.

انتهای پیام/ج

تمدید مهلت بیمه محصولات کشاورزی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.