مهار آتش سوزی در خانه تاریخی بابل

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی یک باب خانه تاریخی در محله حصیرفروشان بابل مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: حادثه آتش سوزی خانه تاریخی با قدمت دوره قاجاریه در خیابان امام خمینی، محله قدیمی حصیرفروشان، در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد کنترل و فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه ۶ اکیپ عملیاتی با ۶ خودرو و ۲۵ آتش نشان از ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام و عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک باب خانه تاریخی با یک طبقه روی همکف و یک طبقه زیرزمین بود که با توجه به نوع مصالح بکار رفته سریعا به طور کامل شعله ور گشته و با عنایت به بافت فرسوده، تاریخی پیوسته منطقه و همچنین وجود انبار‌های مختلف و واحد‌های تجاری درمحل، آتش درحال سرایت به اماکن همجوار بود.

اکبری افزود: با اقدام سریع و به موقع آتش نشانان آتش درمحل شروع خود مهار و پس از ۴ساعت عملیات نفسگیر اطفا شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت حادثه نیز از سوی کارشناسان علت یابی درحال بررسی است.

انتهای پیام/ م

وقوع آتش سوزی یک باب خانه تاریخی در محله حصیرفروشان بابل

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار