شهردار یزد طی سه روز آینده انتخاب می‌شود

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: شهردار یزد از بین دو گزینه مطرح، طی دو سه روز آینده انتخاب می‌شود.

شهردار یزد طی سه روز آینده انتخاب می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای شهر یزد گفت: گزینه‌های بسیاری برای شهرداری یزد مطرح بود، اما شورای اسلامی شهر در مورد دو گزینه به قطعیت رسیده و طی دو سه روز آینده یکی از این دو کاندیدا را برای شهرداری یزد انتخاب می‌کند.

وی افزود: یکی از گزینه‌های مطرح، سیدعلی مشتاقیون، سرپرست فعلی شهرداری یزد و دیگری علی زینی‌وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد است.

عباسی  بیان کرد: شورا تا این لحظه در مورد این دو گزینه به قطعیت رسیده، اما متاسفانه شرایط به نحوی است که هر لحظه امکان تغییر و تحولات وجود دارد.

وی با اشاره به طولانی شدن روند انتخاب شهردار یزد گفت: بعد از استعفای مهدی جمالی‌نژاد و فعالیت وی در وزارت کشور، نخستین گزینه شورا برای شهرداری، سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون سابق استاندار یزد بود، اما به دلایل مختلف شرایط برای حضور وی فراهم نشد.

سخنگوی شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: گزینه بعدی که شورا بر آن توافق کرد و در نهایت نیز با رای همه اعضا انتخاب انجام شد، مجتبی فرهمند بود که وی به سرعت به وزارت کشور معرفی شد، اما در پی روند تحقیقات برخی دستگاه‌ها، وی مرتب فرا خوانده می‌شد و این فراخوان‌ها و پاسخگویی‌ها کار صدور حکم را به تعویق انداخت تا در نهایت شورا ناچار شد موضوع را به شورای حل اختلاف ببرد.

وی افزود: بعد از طی این روال طولانی، مجتبی فرهمند از ادامه روند کار انصراف داد که بعد از این اقدام شورا به سرعت سایر گزینه‌ها را مورد بررسی قرار داد و اکنون دو گزینه در معرض انتخاب شورا قرار خواهند گرفت.

عباسی هرفته در مورد فضایی که در گروه‌های اجتماعی ایجاد شده است، بیان کرد: همه گزینه‌هایی که در گروه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، مدنظر اعضای شورا بوده و هر کدام پیشنهادات خود را مطرح کرده اند، اما در نهایت، گزینه‌هایی که در صحن علنی شورا به رای گذاشته می‌شوند، سیدعلی مشتاقیون و علی زینی‌وند هستند.

انتهای پیام/ی

 طی سه روز آینده شهردار یزد انتخاب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار