با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛

احمد صدری دبیر تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با صدور حکمی دبیر هنری و تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی را منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حکمی احمد صدری را به عنوان دبیر هنری و تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی معرفی کرد.

در حکم احد جاودانی آمده است:
«نظر به تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «دبیر تخصصی و هنری چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی» از مجموعه برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به برنامه ریزی، هماهنگی‌های لازم، تشکیل جلسات مستمر و دعوت از هنرمندان شاخص در راستای برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی اقدام کنید. سعادت و سربلندی شما را در خدمت به ساحت نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

احمد صدری همزمان با دبیری هنری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی، دبیری جشنواره موسیقی نواحی را نیز عهده دار است. وی دارای کارشناس ارشد رشته پژوهش هنر با گرایش موسیقی و دارای نشان درجه یک هنری (معادل دکترا) از شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

از دیگر سوابق اجرایی دبیر تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی می‌توان به مسئول اجرایی و دبیر علمی بخش موسیقی همایش بین‌المللی حکمت و فلسفه هنر، مسئول بخش موسیقی و عضو هیئت علمی همایش‌های بین‌المللی؛ معنای زیبایی، کمال‌الدین بهزاد، سلطان محمد، طبیعت در هنر شرق و همایش‌های تخصصی موسیقی؛ صفی‌الدین ارموی، عبدالقادر مراغه‌ای، قطب‌الدین شیرازی، فارابی، قائم‌مقام و دبیر چهارمین و پنجمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، قائم‌مقام سیزدهمین و چهاردهمین جشنواره موسیقی ذکر و ذاکرین، عضو شورای ارزشیابی کمیته ساز سازی هنر‌های سنتی میراث فرهنگی کل کشور، قائم‌مقام وعضوشورای سیاستگذاری و داور نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، دبیر علمی جشنواره آوا‌ها و نوا‌های رضوی، قائم‌مقام انجمن موسیقی تهران و ... می باشد.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها ونوا‌های رضوی همزمان با دهه کرامت در سال ١٣٩٨ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتصاب احمد صدری به سمت دبیر تخصصی چهارمین جشنواره سراسری آوا‌ها و نوا‌های رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار