یادواره‌های شهدا در ۵ شهرستان استان همدان

یاد و خاطره فرماندهان، سرداران و ۳۰۰ شهید شهرستان فامنین با حضور مردم گرامی داشته شد.

یادواره‌های شهدا در ۵ شهرستان استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای موئیجین همدان و شهدای مدافع حرم،گفت: در شرایط کنونی، جامعه ما نیازمند عزم جدی مسئولان برای خدمت رسانی به مردم و همکاری و نوعدوستی مردم عزیز برای عبور از این برهه زمانی دارد.
امام جمعه کبودراهنگ هم در یادواره ۵ شهید روستای پرورق این شهرستان گفت: ایثار و فداکاری شهدا موجب شده ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای در جهان اسلام تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین باقری افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و دشمنانش امروز با اعمال تحریم‌های ظالمانه خود در تلاش هستند تا ناکارآمدی حکومت دینی مردمی ایران را به جهانیان القاء کنند که باید مسئولین با تلاش مضاعف به مردم خدمت شایسته کنند.
در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۱۰ شهید سرافراز شهر لالجین هم برگزار شد.سردارعلیزاده از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا با نثار جان خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند.
وی افزود: ما وظیفه داریم نام و یاد شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.
 حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند هم در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰ شهید گرانقدر روستا‌های دهفول و فهرومند با اشاره به دستاورد‌های نظام اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین علت دشمنی استکبار با نظام اسلامی، استقلال مردم است.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری یادواره شهدا در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار