معرفی نفرات برتر مسابقات لیگ تیراندازی گیلان

هفته دوم لیگ تیراندازی گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، باب‌الله زارع، رئیس هیات تیراندازی گیلان گفت: هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی سلاح‌های ۱۰ متر ورزشی گیلان که به میزبانی رشت در سالن تیراندازی سردار جنگل این شهر برگزار شد، آقایان و بانوان شرکت کننده در رشته‌های تفنگ و تپانچه با هم رقابت کردند.

وی افزود: در رشته تفنگ تیم‌های شهید یعقوب یوسفی از صومعه سرا، شهید محمد راحلی مقدماز رشت، شهید ابراهیم کشاورزاز لاهیجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

رئیس هیات تیراندازی گیلان گفت: همچنین در رشته تپانچه تیم شهید ابراهیم کشاورز از لاهیجان موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد و تیم‌های شهید امین اصغری از رشت و تیم شهید محمد راحلی مقدم از رشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

باب‌الله زارع افزود: در رده بندی انفرادی نیز در رشته تپانچه بانوان زهرا مرادی از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان اول شد و تینا رمضانیان از تیم شهید محمد راحلی مقدم و سیده ریحانه موسوی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته تپانچه آقایان نیز سجاد پورحسینی بازیکن ملی پوش تیم شهید امین اصغری رشت جایگاه نخست را از آن خود کرد و عباس ژاله از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان و میلاد نیکویی از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیات تیراندازی گیلان افزود:در رشته تفنگ بانوان معصومه عسکری از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا عنوان اولی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و غرل غلامی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر و عالیه اصغری از تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

باب‌الله زارع گفت: در رشته تفنگ آقایان نیز، شاهین محمدی نژاد از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان اول شد و محمدحسین نعمتی و میثم راحلی مقدم از تیم حمید رجبی مقدم بندر انزلی و شهید محمد راحلی مقدم رشت دوم و سوم شدند.

وی، با قدردانی از هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های رودسر و رشت در برگزاری موفق بازی ها، ابراز امیدواری کرد تا در برگزاری هفته‌های آینده رقابت‌ها با میزبانی فنی و موفق شهرستان‌های صومعه سرا و بندر انزلی، دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان را به پایان برسانیم.

رئیس هیات تیراندازی گیلان تصریح کرد: هفته سوم رقابت‌های لیگ تیراندازی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

پایان رقابت‌های هفته دوم لیگ تیراندازی گیلان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.