چهار خطه شدن محور کنگاور به تویسرکان در حوزه استحفاظی

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از چهار خطه شدن محور کنگاور به تویسرکان در حوزه استحفاظی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،مهرداد آهکی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به شروع عملیات اجرایی چهار خطه شدن محور کنگاور به تویسرکان، گفت : این مسیر درحوزه استحفاظی استان کرمانشاه به طول ۹ کیلومتر است و یکی از محور‌های ارتباطی مهم بین دو استان همدان و کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی گفت : این مسیر علاوه بر اتصال دو شهر مهم کنگاور و تویسرکان، راه ارتباطی چندین روستای مهم را نیز برقرار می‌کند.

آهکی با اشاره به دو خطه بودن این مسیر، گفت: در مسیر دو خطه قاعدتا نمی‌توان شیب و قوس‌های دلخواه را داشت و از طرفی احتمال تصادف در این مسیر‌ها نسبت به مسیر‌های چهار خطه بیشتر است، در همین راستا از نیمه دوم امسال عملیات اجرایی چهار خطه کردن این مسیر در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شروع شد.

وی با بیان اینکه قرارداد احداث این پروژه با رقم ۱۵ میلیارد تومان منعقد شده، گفت: در حال حاضر با قیمت‌های امروز بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای احداث این پروژه نیاز است.

وی از افتتاح این پروژه تا دو سال آینده خبر داد وافزود: در صورت تامین اعتبار این پروژه سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این مسیر ۲۰ درصد است که امیدواریم با تامین اعتبار مناسب بتوانیم در موعد مقرر شاهد افتتاح آن باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

محور کنگاور به تویسرکان یکی از محور‌های ارتباطی مهم بین دو استان همدان و کرمانشاه

 

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار