کارشناس سیاسی: کمک‌های بشردوستانه آمریکا به ونزوئلا مغرضانه است

استاد دانشگاه ماساچوست آمریکا در مصاحبه با شبکه راشاتودی اعلام کرد واشنگتن و مخالفان ونزوئلا در تلاشند دولت این کشور را به خشونت وادار کنند.

کارشناس سیاسی: کمک‌های بشردوستانه آمریکا به ونزوئلا مغرضانه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "کوین یانگ" استاد دانشگاه ماساچوست آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشاتودی اعلام کرد کاملا آشکار است هدف از آن چه آمریکا، و مخالفان دولت ونزوئلا تحت هدایت خوان گوایدو انجام می‌دهند، این است که کاراکاس را به خشونت و اقدامات افراطی وادار کنند.

این استاد دانشگاه ماساچوست گفت: دولت آمریکا و مخالفان ونزوئلا تلاش می‌کنند کاراکاس را وادار کنند دست به اقداماتی بزند که از این اقدامات به عنوان توجیهی برای اقدام نظامی آمریکا ضد ونزوئلا استفاده بشود. تحریم‌های اقتصادی آمریکا ضد ونزوئلا بر اساس قوانین بین المللی کاملا غیرقانونی هستند و تاکنون شش میلیارد دلار به اقتصاد ونزوئلا ضرر زده است.

وی تصریح کرد: بنابراین زمانی که این میزان ضرر و زیان ناشی از تحریم‌های آمریکا را ضد اقتصاد ونزوئلا با کمک‌های انسانی که دولت آمریکا قول داده است برای مردم ونزوئلا ارسال کند مقایسه می‌کنید مشخص می‌شود که میزان کمک‌های ارسالی بسیار ناچیز است. در عین حال انگیزه آمریکا از این اقدامات هم کاملا مغرضانه است. اگر آمریکا و یا مخالفان دولت ونزوئلا واقعا علاقمند به کمک به مردم این کشور باشند باید با اعمال فشار بر واشنگتن پایان سریع تحریم‌های آمریکا ضد ونزوئلا را خواستار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ونزوئلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار