دستگیری ۲ سارق سیم برق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ۲ سارق سیم برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان سوادکوه شمالی دستگیر شدند.

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع روستایی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق سیم برق در شهرستان سوادکوه شمالی شدند.

سرهنگ دمساز گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی با انجام گشت‌های نظارتی در حوزه‌های استحفاظی، در عملیاتی ضربتی متهمان را که نیمه‌های شب در حین سرقت برق در یکی از مناطق روستایی این شهرستان بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف ۶۰۰ گرم سیم برق سرقتی از خودروی متهمان خبر داد و افزود: این ۲ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه پلیس برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان خواست: در برقراری امنیت شهر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف سیم‌های برق سرقتی در شهرستان سوادکوه شمالی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار