در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بحث رد شدن فیلم «رویای سهراب» در جشنواره فجر مطرح نبود

علی قوی تن کارگردان فیلم سینمایی «رویای سهراب» درباره انتخاب نشدن این فیلم در جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.

فیلم «رویای سهراب» نتوانست نسخه نهایی را به جشنواره ارائه کندعلی قوی تن کارگردان فیلم سینمایی «رویای سهراب»، درباره آخرین روند تولید این فیلم و درخواست اکران نوروزی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلم تقریباً مراحل پایانی فنی از جمله صداگذاری و موسیقی را سپری می‌کند و حدوداً 10 الی 15 روز دیگر فیلم آماده خروجی برای نسخه نهایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای اکران نوروزی هیچ اقدامی نکرده‌ایم و بنا نداریم فیلم را برای عید به نمایش برسانیم؛ زیرا همچنان درگیر مراحل فنی فیلم هستیم. در جشنواره جهانی فجر هم قصدی برای ارائه فیلم نداریم و به دنبال آن هستیم تا در زمان مناسب فیلم را به اکران برسانیم.

کارگردان فیلم سینمایی رویای سهراب همچنین درباره شرکت در جشنواره فجر و پذیرفته نشدن این فیلم تصریح کرد: ما فرم جشنواره را پر کردیم و به دلیل آنکه فیلم به صورت کامل آماده نشده بود، چند پلان سکانس غیر تدوین شده را در اختیار هیئت داوران قرار دادیم که آنها اعلام کردند اگر فیلم را کامل تحویل ندهید، امکان شرکت در جشنواره وجود ندارد. اصلاً بحث رد شدن فیلم وجود نداشت.

وی عنوان کرد: بسیار درگیر فیلم هستم و واقعاً فرصت پرداختن به کار دیگری را ندارم. در حال حاضر پیگیر نهایی شدن کارهای فنی فیلم هستم.

گفتنی است در فیلم سینمایی «رویای سهراب» بازیگرانی مانند بهاره کیان‌افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، غزاله اکرمی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مرتضی مرتضایی و مهرداد داوری حضور خواهند داشت. علی قوی تن، کارگردان و تهیه کننده پیش از این فیلم‌هایی مانند «پرواز بادبادک»، «آسمان آبی مادرم» و «پل سفید» را ساخته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینمای ایران ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.