توزیع هزار سبد غذایی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از توزیع هزار سبد غذایی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، گفت: توزیع هزار سبدغذایی در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند که در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل قرار دارند از جمله برنامه‌های مهم این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گسترده‌ای برای یاری رسانی به نیازمندان ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل در نظر گرفته شده است تا در آستانه سال نو مهم‌ترین نیاز‌های آن‌ها تأمین شود، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و بسیج، گستره یاری‌رسانی به خانوار بی‌بضاعت در مناطق محروم را افزایش خواهد داد که به دنبال به کارگیری راهکار‌های اساسی‌تر برای رسیدگی به این مناطق هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هم‌افزایی مناسبی با موسسات خیریه و دستگاه‌های اجرایی همسو به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری به انجام رسیده است، بیان کرد: جشن نیکوکاری در سال‌جاری، چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه در دفاتر کمیته امداد و جمعه ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

دشتی با بیان اینکه مردم نوعدوست همچون سنوات گذشته در هفته احسان و نیکوکاری برای دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر پیشگام خواهند بود، گفت: متاسفانه شاهد اوضاع نامناسب اقتصادی در بین قشر‌های ضعیف جامعه هستیم که با یاری بیش از پیش مردم نیک‌اندیش استان اردبیل خواهیم توانست بخش مهمی از نیاز‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک و یاری‌رسانی به فقرا و محرومان از ضرورت‌های مهم جامعه محسوب می‌شود، بیان کرد: همکاری بسیج و سپاه در برگزاری جشن نیکوکاری منجر به توزیع مناسب کمک‌های مردمی در بین نیازمندان و محرومان خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بسیج و کمیته امداد استان اردبیل در کنار هم می‌توانند نقش بسزایی در ریشه‌کنی فقر و محرومیت زدایی ایفا کنند، افزود: تعامل و هماهنگی این دو نهاد را برای دستگیری از محرومان جامعه باید به فال نیک گرفت چرا که این همکاری‌ها ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر را افزایش خواهد داد.

دشتی با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند درصدد به کارگیری برنامه‌های مشترک با بسیج و سپاه حضرت عباس (ع) هستیم، گفت: همکاری‌های همه جانبه موجب خواهد شد تا شادکامی و روحیه نشاط در بین اقشار آسیب‌پذیر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور به کارگیری روش‌های نوین و الکترونیکی برای تسهیل و تسریع در توزیع کمک‌های مردمی بین فقرا و مستضعفان جامعه صورت گرفته است، افزود: خیران اردبیلی با شماره‌گیری #۴*۵*۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن به جشن نیکوکاری کمک کنند.

انتهای پیام/ح

جشن نیکوکاری در اردبیل برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.