۲۱۰۰ کلاس درس در لرستان پذیرای مهمانان نوروز

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس در لرستان پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مقدم اظهارداشت: سال گذشته در ایام نوروز حدود ۵۰ درصد از اسکان نوروزی لرستان توسط مدارس آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته آمادگی کاملی برای استقرار و اقامت مسافر‌های نوروزی داریم به نحوی که امسال ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: سال گذشته روزانه ۱۰ هزار نفر در مدارس لرستان اسکان داده شدند که امسال این ظرفیت به ۱۱ هزار نفر در روز افزایش یافته است.

زینی وند مقدم در ادامه با اشاره به اینکه کلاس‌های اسکان در سه سطح پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود، افزود: از تعداد کل کلاس‌های درس در نظر گرفته شده ۵۰ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس درجه الف. و هزار و ۲۰۰ کلاس درجه ب. هستند.

وی گفت: ۵۰۰ عامل اجرایی آموزش و پرورش در ایام نوروز به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند و همچنین علاوه بر اقدامات صورت گرفته مدارسی نیز رزرو شده‌اند.

این مسئول اظهار داشت: حدود ۱۰۰ تخته فرش ۶ متری جدید و سایر امکانات نیز برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

۲۱۰۰ کلاس درس در لرستان پذیرای مهمانان نوروز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار