نقص عملکرد کتانی‌های جدید نایک در هنگام اتصال به گوشی‌های اندروید

نایک کتونی‌های پیشرفته خود را به قابلیتی پیشرفته و ارتباط مستقیم با گوشی‌های اندرویدی ارائه کرده است.

نقص عملکرد کتانی‌های جدید نایک در هنگام اتصال به گوشی‌های اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کتانی‌های جدید نایک با نام تجاری Adapt BB smart sneakers علی‌رغم بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته در هنگام اتصال به گوشی‌های هوشمند اندروید دارای اشکلاتی است.

بسیاری از صاحبان این کتانی‌های هوشمند ضمن اعتراض به عدم هماهنگی مناسب بین کتانی‌ها و گوشی هوشمند اندرویدی گفتند: در ابتدا کتانی‌های نایک بدون مشکل بودند ولی پس از بروز رسانی سیستم‌عامل اندروید دیگر نمی‌توان تلفن همراه را با آن‌ها هماهنگ کرد و هر کدام از کتانی‌های پای راست و پای چپ عملکردی جداگانه نشان می‌دهند و به صورت یکپارچه عمل نمی‌کنند.

گفتنی است نایک این کتانی‌های را با قیمت ۳۵۰ دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. یکی از بزرگتری مزیت‌های این کتانی‌های Adapt BB smart sneakers سایز شدن آن با پای کاربر به صورت اتوماتیک است. یعنی هنگامی که کاربر هرکدام از این کتانی‌ها را می‌پوشد لازم به سفت کردن بندهای آن با دست نیست و بند‌ها به صورت خودکار سفت می‌شوند. مهندسان نایک به تازگی قابلیتی را به این کتانی‌ها اضافه کرده‌اند تا بتوان آن‌ها را با گوشی‌های اندروید نیز هماهنگ کرد. البته به نظر می‎‌رسد هنوز نایک نتوانسته است این ویژگی را در کتانی‌های خود به تکامل برساند.

سابقه تولید کتانی‌های هوشمند در شرکت نایک به سال‌ها قبل برمی‌گردد و این شرکت همواره در طول سال‌های فعالیت خود همواره درصدد اجرای طرح‌های نوگرایانه خود بوده است. بسیاری از طرفداران گجت‌های پوشیدنی هوشمند در سراسر جهان از محصولات نایک استقبال کرده‌اند و امیدوارند با برطرف شدن تمامی مشکلات ارتباطی و عملکردی کتانی‌های Adapt BB smart sneakers بتوان به زودی آن‌ها را خریداری و استفاده کرد.

مدیران نایک با ابراز تاسف و عذرخواهی از همه طرفداران این شرکت، گفتند: ما به سختی در تلاش هستیم تا مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم و امیدواریم هرچه زودتر با خبرهای بسیار خوب کتانی‌های هوشمند نایک را به دست مشتریان برسانیم.


بیشتر بخوانید: کتانی‌های هوشمند نایک بهار ۲۰۱۹ به بازار می‌آید +تصاویر


انتهای پیام/

نایک در تلاش برای رفع هماهنگی کتانی‌های خود با گوشی‌های هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار