نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان :

کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی از همایش ها برگزار می شود که دستاورد خاصی ندارد ،گفت : باید به جای آن به فکر کارآفرینی افتاد و گره ای از مشکلات مردم باز کرد ؛ امروز کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از شمیم ولایت،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ، در دیدار اعضای انجمن سفیران اعطای اندیشه با بیان اینکه فرصت اقدام و عمل و خدمت به مردم را نباید از دست داد، اظهار کرد: متأسفانه برخی از مسئولان سخنران شده اند و سخنان آنان نتیجه ای ندارد، امروز کشور نیازمند اقدام عملی و کارآفرینی جوانان است.

وی افزود: کارهای زیادی در کشور وجود دارد که باید انجام شود، اما برخی منتظر نشسته اند که دولت کاری انجام دهد، از سوی دیگر توقعات بالا رفته است و برخی از جوانان منتظر هستند تا دولت برای آنان شغل و زندگی فراهم کند، در گذشته اینگونه نبود و همه تلاش می کردند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دولت موظف است کارهای عمومی را ساماندهی کند ، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود تأکید داشتند تا گروه های مردمی ، دور یکدیگر جمع شوند و کارهای اقتصادی را راه بیندازند، امروز فرصت آن وجود دارد که طرح ها و ایده های جوانان گردآوری شود و زمینه اجرای آن فراهم شود.

وی گفت: باید برای جوانان جا انداخت که با تلاش و کار کردن می توانند کارهای بزرگ را کلید بزنند ، جوانان می توانند با همکاری و همفکری کارهایی را که امکان عملیاتی شدن آن وجود دارد ، مطرح کنند و با عمل خود، همگان را برای تلاش کردن ترغیب کنند. 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در کنار اجرای طرح های اقتصادی و تقویت مردمی اقتصاد نباید کارهای فرهنگی تعطیل شود، یادآور شد: قرآن کریم می فرماید مردانی وجود دارند که تجارت، آنان را از یاد خدا غافل نمی کند.

وی عنوان کرد: برخی از همایش ها به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود که دستاورد خاصی ندارد و می توان به جای آن به فکر کارآفرینی افتاد و گره ای از مشکلات مردم باز کرد. 

انتهای پیام/م

به جای برگزاری همایش، به فکر کارآفرینی و رفع مشکلات مردم باشید

برچسب ها: وزارت کار ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار