رییس مرکز تولید و فنی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در جلسه شورای اداری که با حضور معصومه ابتکار برگزار شد جشنواره پویانمایی را فرصتی مغتنم برای استان کرمانشاه دانست .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تشکیل شد.

عظیمی رییس مرکز تولید و فنی صدا و سیمای کشور با تشریح اهداف جشنواره پویانمایی گفت : قاعدتا هنگامی بحث از اجرای جشنواره در مراکز استان‌ها سخن به میان می‌آید این امر متقاضیان زیادی دارد، اما با مطرح شدن بحث میزبانی برای این جشنواره استاندار کرمانشاه حرفی زدند که دیگر، اما و اگری برای چانه زنی نگذاشت چرا که آقای بازوند خواستند این میزبانی به کرمانشاه تعلق بگیرد چرا که بعد از آن زلزله مهیب این جشنواره میتواند شور و نشاطی دوباره به این استان ببخشد.

عظیمی افزود: یکی از بزرگترین رویداد‌ها در این استان رخ خواهد داد که باید این فرصت مغتنم شمرده شود و از ظرفیت ایجاد شده بهره کافی گرفته شود.

رییس مرکز تولید و فنی صدا و سیمای کشور با اشاره به ورود بسیاری از هنرمندان به استان به واسطه این جشنواره از همه گروه‌ها و اقشار و فعالین در استان خواست تا با بکار گیری از این فرصت چهره‌ای زیبا و شایسته از کرمانشاه به ایران و البته جهان نشان بدهند چرا که این جشنواره قرار است به طور همزمان از تمامی شبکه‌های استانی و ماهواره‌ای پخش شود.

وی در ادامه از عظمی راسخ برای اجرای این جشنواره در استان با ظرفیت کامل صدا و سیما خبر داد و افزود: در پی زلزله این مردم صدمه بسیاری دیدن و به همین دلیل قرار است ما بک پایگاه کامل در شهرستان سرپلذهاب برقرار کنیم و البته در شهرستان‌های دیگر هم برنامه‌هایی خواهیم داشت.

این مقام مسئول همچنین از تولید یک مستند توسط تمامی مزاکز استان‌ها در معرفی کرمانشاه خبر داد و گفت:امیدواریم که با کمک همه مسئولان و فعالان استانی این جشنواره با قدرت و نشاط کمک کند تا سرمایه گذران بسیاری به این استان بیایند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جلسه شورای اداری استان کرمانشاه

 

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.