خوانش نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان

نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان خوانش می شود.

خوانش نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشنامه لباسی برای میهمانی به نویسندگی محمد رحمانیان و به کارگردانی آرزو علی پور در این اداره ساعت ۱۸ خوانش می‌شود.

وی با بیان اینکه، اجرای این خوانش از دیروز آغاز شده است و تا ۶ اسفند ادامه دارد، افزود: لباسی برای میهمانی نوعی نمایش تک پرده‌ای با دو بازیگر زن است که نمایانگر نوع نگرش نویسنده به دنیای زنان و دختران و روانکاوی شخصیت آن‌ها است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: وجه غالب در این نمایشنامه بعد روانشناختی آن است و موفقیت آن مرهون تعلیقی است که تا انتهای نمایش ادامه دارد.

قاسم مصفا با بیان اینکه، مرضیه یکتایی و پگاه لطفی از نقش خوانان این نمایش هستند، افزود: درآمد حاصل از فروش بلیت این نمایشنامه خوانی صرف امور خیریه (حمایت از کودکان بی سرپرست) می‌شود.

آرزو علی پور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته نمایش، مدت ٨ سال به کار اموزش بازیگری مشغول است. وی تاکنون در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده و موفقیت‌هایی را نیز در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است از جمله: جایزه کارگردانی در دوازدهمین جشنواره مریوان، جایزه کارگردانی در بیست و پنجمین جشنواره سراسری سوره، کاندیدای بازیگری در سی و چهارمین جشنواره فجر، کاندیدای کارگردانی در سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر، حضور در هفت دوره جشنواره بین المللی فجر، حضور در هفت دوره جشنواره بین المللی مریوان وحضور در جشنواره‌های سوره، رضوی، دانشجویی، جوان و استانی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام / ق

اجرای نمایش نامه خوانی در رشت

برچسب ها: تئاتر ، وزرت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.