رفع مشکلات خانواده شهدا ضروری است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان گفت: باید مسئولین توجه ویژه‌ای به خانواده معظم شهدا داشته باشند و از همه توان و ظرفیت در راستای رفع مشکلات و تأمین نیاز‌های خانواده‌های معظم شهدا گام بردارند.

رفع مشکلات خانواده شهدا ضروری استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،به‌منظور حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ایوان ستار رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان با امید علی سبزی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایوان گفت: شهدا با اهدای خون خود باعث پیروزی انقلاب و تنومند شدن درخت اسلام شدند که باید مسئولین توجه ویژه‌ای به خانواده معظم شهدا داشته باشند و از همه توان و ظرفیت در راستای رفع مشکلات و تأمین نیاز‌های خانواده‌های معظم شهدا گام بردارند.

رستمی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم  افزود: شهدا کسانی بودند که از عزیزترین سرمایه زندگی‌شان گذشتند و درراه اسلام و نظام فدا کردند و امروز بر همه ما فرض است که این خون‌ها را پاس بداریم و از خانواده معظم و مکررم آن‌ها تجلیل و تکریم کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز باید راه شهدا را ادامه دهیم و بتوانیم رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در هشت سال نبرد مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

ستار رستمی ادامه داد: مسئولین شهرستان ایوان نیز همواره دغدغه خانواده شهدا را دارند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آنان دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که تعدادی از ایام هفته را به این امر اختصاص می‌دهند.


انتهای پیام/با

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

 

 

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.