عرضه میوه شب عید از ۲۵ اسفند در بازار

۸۵۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب برای شب عید توزیع می شود.

میوه شب عید از ۲۵ اسفند در بازاربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمود نعمتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت:۸۵۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب برای نیاز شب عید مردم تهیه شده و در سردخانه‌های ساوه و خمین و بخشی نیز در قم ذخیره سازی شده است.

نعمتی افزود:مراکز توزیع میوه از ۲۵ اسفند تا انتهای تعطیلات نوروزی در قالب ۵۷ مرکز در سطح استان که ۱۱ مرکز در شهر اراک در نظر گرفته شده است دایر می گردد.

وی گفت:نمایشگاه‌های بهاره در ۱۳ اسفندماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در اراک با هدف تنظیم بازار و تسهیل در تامین نیاز شهروندان برپا می‌شود. این نمایشگاه با اولویت کالا‌های اساسی مانند پوشاک، موادغذایی، کیف، کفش، آجیل و خشکبار برگزار میشود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: در بخش خدمات تیم‌های نظارتی این سازمان بر فعالیت اماکن تفریحی، ساحتی، اقامتی، شرکت‌های مسافربری، رستوران ها، هتل ها، وابسته به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، انبار‌ها و سردخانه‌ها نظارت مستقیم دارند و با هرگونه تخلف براساس قانون برخورد میکنند.

وی یادآور کرد: تلفن ۱۲۴ نیز به صورت شبانه روزی گزارش‌های مردمی را ثبت می‌کند و نتیجه به شهروندان منعکس می‌شود.
همچنین ابراهیم عبدی رئیس اداره تعاون روستایی شازند نیز بیان کرد:طبق روال هر ساله ۱۰۰ تن میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی توسط مراکز تعاون روستایی توزیع خواهد شد.

قابل ذکر است، سهم میوه استان مرکزی برای عرضه در نوروز ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال است.
انتهای پیام/ی

100 تن میوه برای مراکز تعاون روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.