کسب ۱۸ مدال توسط بانوان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان همدان گفت: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینا استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور ۱۸ مدال رنگارنگ کسب کرد.

کسب ۱۸ مدال توسط بانوان همدانی در مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سمیه سهیلی،رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی کشور رشته شنا از یکم تا سوم اسفند ماه در شهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینای همدان در این رقابت‌ها با درخشش خود توانست ۱۸ مدال رنگارنگ را برای ورزش استان همدان به ارمغان بیاورد.

سهیلی گفت: در این رقابت‌ها مینا آودئی در ۵۰ متر قورباغه، ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر قورباغه به مدال طلا رسید و در ۱۰۰ متر آزاد به مدال نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به مدال برنز رسید.

وی در ادامه گفت: معصومه سهیل فر نیز در ۲۰۰ متر آزاد مدال طلا، ۵۰ متر آزاد نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به مدال برنز دست‌ یافت.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌ بینایان استان بیان کرد: اعظم کیانی امین، دیگر بانوی شناگر همدانی نیز در ۱۰۰ متر پروانه مدال طلا، ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال نقره، ۵۰ متر قورباغه و ۴ در ۶۰ تیمی و آزاد مدال برنز را به گردن آویخت.

وی ابراز کرد: همچنین سنا احمدی بانوی شناگر استان نیز در ماده ۲۰۰ متر آزاد مدال نقره و ۴ در ۵۰ تیمی و آزاد به برنز رسید.

سهیلی اضافه کرد: تیم شنای بانوان نابینا و کم‌ بینا استان همدان به مربیگری مرضیه مصباحی و سرپرستی سمیه قاسمی در این رقابت‌ها حاضر شد.

انتهای پیام/ ش

۱۸ مدال رهاورد بانوان شناگر همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: شنا ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.