آماده باش برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی

فرماندار رشت از آماده باش و آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان رشت گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی عضو ستاد اجرایی سفر از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ۹۸ در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران بوده و بازرسی‌ها بر واحد‌های صنفی، اقامتی، پذیرایی و گردشگری در ایام نوروز تشدید می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر در شهرستان رشت و اعلام امادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی افزود: استان گیلان به دلیل مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری همواره در ایام تعطیلات نوروز میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است.

فرماندار رشت با اشاره به حضور ۸ میلیون مسافر در گیلان در ایام نوروز سال قبل اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مسئولیت خدمات رسانی شایسته در همه زمینه‌ها به گرشگران را عهده دار خواهند بود.

مومنی‌زاده تاکید کرد: بخشداران و دهیاران با حساسیت در موضوع مدیریت پسماند دقت داشته باشند تا سیما و منظر شهرها، روستا‌ها و حاشیه راه‌ها نظیف و پاکیزه باشد.

وی همچنین لزوم آمادگی بیشتر مراکز درمانی و بهداشتی را خاطر نشان کرد و گفت: شرکت فرآورده‌های نفتی با توجه به ورود حجم مسافران در تعطیلات نوروزی مدیریت و نظارت لازم بر جایگاه‌های سوخت را اعمال کرده و بانک‌ها نیز نسبت به فعال نگه داشتن کلیه خودپرداز‌ها تدبیر کنند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه طرح‌های سالم سازی باید برای استفاده مسافران و گردشگران آماده باشند، تصریح کرد: بخشداران حوزه ساحلی نسبت به پاکسازی سواحل و همچنین اتخاذ تدابیر امنیتی، ترافیکی و رفاهی لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در رشت

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.