فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد:

کشف ۲۰۲ تن مواد افیونی در استان سیستان و بلوچستان/۹۰ درصد جرایم ریشه در مواد مخدر دارد

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در سیزدهمین کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر از کشف ۲۰۲ تن مواد افیونی در استان خبر داد.

کشف ۲۰۲ تن مواد افیونی در استان سیستان و بلوچستان/۹۰ درصد جرایم ریشه در مواد مخدر داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیزدهمن کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار" ناصر اصلانی" معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل نهاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، سردار" محمدمسعود زاهدیان" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات ستاد انتظامی استان برگزار شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی استان ارائه کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش کارکنان انتظامی، مرزبانی و دیگر دستگاه‌های امنیتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۲ تن انواع مواد مخدر کشفیات داشته ایم.

وی بیان داشت: ۱۲۰ تن از این کشفیات مواد مخدر توسط ماموران انتظامی استان صورت گرفته که نشانگر رشد ۱۰ درصدی این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

سردار قنبری افزود: با توجه به تجربه خدمت در این استان می‌توان گفت که بیش از ۹۰ درصد جرایم بویژه در حوزه جرایم خشن، قتل‌ها و سرقت‌های مسلحانه و گروگانگیری‌ها ریشه در پدیده شوم مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر نیازمند عزم همگانی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امنیتی دارد تا در این عرصه مبارزه را از شهر‌ها و عقبه مرز به مرز‌ها منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: انسداد خلع‌های مرزی، تقویت ساختار نیروی انسانی، تقویت ناوگان خودرویی، ایجاد پایگاه‌های عملیاتی مشترک بین دستگاه‌های امنیتی استان برای ماموریت‌های مشترک مبارزه با مواد مخدر، راه اندازی قرارگاه‌های عملیاتی ویژه مبارزه با مواد مخدر می‌تواند گامی موثر در تحول بخشی و حرکت رو به جلو مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر داشته باشد. 

انتهای پیام/ع

کشف ۲۰۲ تن مواد افیونی در استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار