هشدار پلیس در خصوص سرقت

پلیس فارس درخصوص سرقت داخل خودرو به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک، خلوت و کم تردد خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی نعمایی سرپرست اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: اگر شهروندان هشدار‌های پیشگیرانه پلیس را رعایت کنند، سارقان شانس کمتری برای دستیبابی به اهداف خود پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به هشدار‌های پیشگیرانه پلیس درباره سرقت درون خودرو، افزود: باید خودرو را در پارکینگ عمومی و یا در مرکز شعاع دید خود پارک کرده و از قرار دادن اشیای قیمتی و یا کیف دستی بر روی صندلی و صندوق عقب خودداری شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه باید از نگهداری مدارک شناسایی در خودرو خودداری شود، تاکید کرد: باید وسیله نقلیه خود را به سیستم دزدگیر مجهز کرده و برای پارک آن از پارکینگ استفاده شود.

سرپرست اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه به هنگام خروج از بانک نسبت به اطراف خود هوشیار بوده و دقت لازم را داشته باشید، گفت: در صورتی که پس از گرفتن وجه از بانک یا به همراه داشتن اشیای قیمتی، با پنچری خودرو مواجه شدید قبل از هرگونه اقدام، اموال خود را در داخل خودرو قرار داده و در‌ها را قفل کنید، چرا که احتمال عمدی بودن این اتفاق وجود دارد.

نعمایی با اشاره به هشدار‌های پیشگیرانه در راستای پارک خودرو در خیابان، اضافه کرد: باید خودرو در مکان پرنور و در دید خودتان پارک شود و اشیای قیمتی و بخصوص وجه نقد درون آن قرار داده نشود.

سرپرست اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی پلیس فارس با بیان اینکه در هنگام پارک خودرو در خیابان، آن را زیر نظر داشته باشید و مرتب به آن سرکشی کنید، افزود: هنگام خروج از قفل بودن در‌ها و بالا بودن شیشه‌ها مطمئن شده و از گذاشتن کیف بر روی صندلی خودداری کنید.

انتهای پیام/چ

هشدار در خصوص سرقت درون خودرو

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار