صادقی:

گوشت و مرغ در نمایشگاه‌های بهاره عرضه نمی‌شود/ شایعات درباره کمبود آرد صحت ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درباره عرضه گوشت و مرغ در نمایشگاه‌های بهاره توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در جلسه تنظیم بازار استان که امروز (دوشنبه ۶ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: تأمین کالا‌های اساسی مردم و برخورد با تخلفات می‌تواند تسکینی برای آن‌ها در این شرایط باشد.

وی افزود: نباید حتی ذره‌ای از کالا‌ها را هدر دهیم.

صادقی در رابطه با توزیع کالا‌های اساسی در نمایشگاه‌های بهاره گفت: کالا‌های اساسی در نمایشگاه‌های بهاره در مصلی امام خمینی (ره)، فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت عرضه می‌شوند و در شهرستان‌ها نیز برپایی نمایشگاه‌ها بر عهده فرمانداران و شهرداران است.

وی ادامه داد: جشنواره فروش فوق العاده فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در پیش داریم و این جشنواره‌ها استانی نیست، بلکه در سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین حراج‌های صنفی نیز در دستور العمل داریم.

صادقی با بیان اینکه تنظیم بازار میوه در زمینه عرضه سیب و پرتقال انجام شده است، گفت: کالا‌های اساسی از جمله روغن نباتی، شکر و برنج در نمایشگاه‌های بهاره توزیع خواهند شد و کالا‌هایی مثل گوشت و مرغ در شبکه‌های فعال ادامه دار است و در نمایشگاه‌ها عرضه نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: روزانه ۱۲۰ تن گوشت گرم وارد استان تهران می‌شود


وی در ادامه بیان کرد: برای اینکه این چتر حمایتی ادامه دار باشد، طرح نظارتی نوروز را آغاز کردیم و برپایی نمایشگاه‌ها امسال برعهده اتاق اصناف است.

صادقی در خصوص مشکلات عرضه آرد نیز تصریح کرد: ۲۹هزار تن میزان آرد تولید شده است و در خصوص حمل و نقل آرد مشکلاتی را داشتیم که در حال حل شدن است.


بیشتر بخوانید: ۲۱ درصد گندم استان تهران در سال گذشته سن زدگی داشت


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: شایعاتی نیز در خصوص کمبود گندم بود که تکذیب می‌کنیم و هیچ کمبودی وجود ندارد. برای مصارف نظامی و آموزشی نیز مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: آرد واحد‌های نظامی نیز خارج از سامانه شارژ می‌شود.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
باشایعه گندم می خواهند صف نان و انبار کردن نان درست کنند . خدا کسانی را که شایعه میکنند نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
کمبود قند و شکر و لپه و عدس و چای
آخرین اخبار