راه اندازی کلینیک های تخصصی دانشگاه از بسته های خدماتی طرح تحول سلامت است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه از بسته های خدماتی طرح تحول سلامت با هدف ارتقای خدمات قابل ارائه به صورت سرپایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،  امروز  در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از چهار سال پیش که طرح تحول سلامت شکل گرفت بسته‌های مختلفی تعریف شد که یکی از آن‌ها ویزیت‌های سرپایی در قالب بسته ارتقای ویزیت با هماهنگی و برنامه ریزی دولت و وزارتخانه به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

وی، با اشاره به اینکه این بسته‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد در قالب خدمات سرپایی دانشگاه‌ها به بیماران با تعریف بسته‌های پزشکی مختلف برای پزشکان و بیماران ارائه می‌شود افزود: مکان ارائه این خدمات نیز باید در شان مردم استاندارد سازی می‌شد و ارتقا می‌یافت که خوشبختانه در کاشان این مهم اتفاق افتاد.
به گفته وی، این کلیلینک‌ها با اعتبارات دانشگاه و وزارتخانه در بیمارستان اخوان کاشان احداث و با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت افتتاح شد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با تاکید بر اینکه سایر کلینیک‌های تخصصی و خدمات بستری در بیمارستان‌های گلابچی، متینی، نقوی و سیدالشهدا با راه اندازی این کلیلینک ویژه جمع نمی‌شود گفت: مباحث درمانگاه‌های آموزشی نیز به قوت خود باقی  و فعال است.
 
دکتر حاجی جعفری، انجام تمام جابه جایی‌ها در مورد خدمات سرپایی را در این کلیلینک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مستقل دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هماهنگی تاکید کرد و گفت: انجام تمام خدمات تخصصی بستری و سرپایی بیمارستان‌های متینی و نقوی و گلابچی همچنان در آن فعال است.
وی در پایان اظهارداشت: کلیلینک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مستقل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در دو طبقه و هزینه‌ای افزون بر ۱۲۵ میلیارد ریال با ۱۲ واحد درمانی از محل اعتبارات طرح تحول سلامت و دانشگاه بهره برداری شد.
 
به گفته وی، شهروندان کاشانی می‌توانند از سه طریق سامانه تلفنی گویا به شماره ۵۵۷۷۰۰۰۰، سایت اینترنتی www.nobat.kaums.ac.ir و نرم افزار قابل نصب روی تلفن همراه (قابل نصب از گوگل پلی و بازار) نسبت به رزرو نوبت در این کلینیک اقدام کنند. 
 
انتهای پیام/م
 

راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار