علیزاده مطرح کرد:

تفاوت برخورد مقامات آمریکایی با یک منتقد و مسیح علی‌نژاد

علی علیزاده با انتشار پستی در فضای مجازی به ملاقات مسیح علی‌نژاد با مقامات آمریکایی واکنش نشان داد.

واکنش علیزاده به ملاقات مسیح علی‌نژاد با مقامات آمریکایی به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در یکی از سخنرانی‌های برایان هوک، رئيس کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا، در نشستی در موسسه هادسن اتفاقی پیش آمد که منجر به یک جنجال رسانه‌ای شد. بلافاصله پس از سخنرانی این فرد یکی از حاضران به نام مدئا بنجامین روی سن آمد و شروع به اعتراض کرد. این خانم با محکوم کردن سیاست آمریکا این کشور را به صلح با ایران فراخواند.

پس از این اتفاق مسئولان امنیتی مدئا بنجامین معترض را از سالن بیرون بردند و تنها واکنشی که برایان هوک به این مسئله نشان داد گفتن این جمله بود: «احتمالا این خانم امروز صبح قهوه نخورده بودند.»

علی علیزاده با مقایسه کردن این اتفاق با ملاقات مسیح علی‌نژاد با مسئولان آمریکایی او را فردی دروغگو و خدمت‌گزار آمریکا نامید. علی علیزاده این پیام خود را طی پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد. متن پیام او به این شرح است:

" متاسفانه از خانم بنجامین با چای و شیرینی پذیرایی نمی‌شه در آمریکا، همانطور که ملاحظه می‌کنید. وقتی به غارت نفت توسط آمریکا خدمت می‌کنید و کمک می‌کنید با ادعاهای حقوق بشری کادو پیچش کنند. "

واکنش علیزاده به ملاقات مسیح علی‌نژاد با مقامات آمریکایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار