ساعت ۱۷ امروز پایان محدودیت ترافیکی جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز که از دیروز به دلیل انجام عملیات راهسازی بسته شده بود عصر امروز بازگشایی می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه عملیات راهسازی جاده هراز که بنا به درخواست مرکز مدیریت راه‌های کشور از دیروز آغاز شده است، گفت: این جاده در مسیر آمل به امام زاده هاشم، محدوده فلابن از کیلومتر ۶۵ تا ۶۷ امروز نیز از ساعت ۸ تا ۱۷ به روی رانندگان بسته است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور در ساعت‌های اعلام شده را دارند خواست: در صورت لزوم از سایر محور‌های جایگزین نظیر چالوس و سوادکوه آمدوشد کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه همه راه‌های استان باز است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر، چالوس و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست به علت بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بوده سطح جاده‌ها نکات ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه آمدوشد کنند.

وی افزود: رانندگان پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

وی  گفت: مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن گویا ۱۴۱، شبانه روزی ۳۳۳۲۲۳۲۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جاده هراز به دلیل تعمیرات بسته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.