جای خالی ۸۰ کلاس درس در مهرشهر

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: وجود ۸ هزار واحد مسکونی در مهر شهر نیازمند ۸۰ کلاس درس دیگر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:  ۱۲ واحد مدرسه دیگر نیز در یک ماه آینده از طریق اعتبارات دولتی شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص آستان قدس تعهداتی داده وپروژه احداث ۴۰ کلاس درس را در مهرشهر اجرا خواهد کرد افزود: امروز مدرسه دکتر حسین زاده واقع در مهرشهر افتتاح شد

بیکی ادامه داد:  این مدرسه دارای ۱۲ کلاس درس و به صورت دو شیفت دایر است که بنا به ضرورت از مهر ماه امسال شروع به فعالیت کرده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه این مدرسه هزار و ۷۰۵ متر مربع زیربنا دارد گفت: حدود یک سال ونیم از زمان کلنگ زنی این مدرسه می‌گذرد که برای ساخت آن رقمی بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی وکمک خیر مدرسه ساز هزینه شد که در حال حاظر بیش از ۷۰۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار کرد: از سال ۸۴ جشنواره خیرین مدرسه ساز را برگزار کردیم که تا کنون هزار و ۸۰۰ مدرسه خیر ساز در استان تاسیس شده و ۱۴۰ میلیارد تومان تعهد این خیرین بوده است که از این رقم حدود ۷۰ درصد محقق شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان بیان کرد: در این مدت هزار و ۷۹۸ کلاس درس توسط خیرین در استان ساخته شده است.

انتهای پیام/ ط ا

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در مهرشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.