بازنشر به مناسبت روز زن؛

خواندن شعر طنز زن ذلیل در محضر رهبر انقلاب و واکنش جالب ایشان +فیلم

ویدئویی دیدنی از شعرخوانی محمدسلیمان‌پور در محضر رهبر انقلاب درباره‌ زن ذلیلی و واکنش جالب ایشان به این شعر را مشاهده می‌کنید.

خواندن شعر طنز زن ذلیل در محضر رهبر انقلاب و واکنش جالب ایشان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال در ماه مبارک رمضان عده‌ای از شاعران و نویسندگان مطرح کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند و در محضر ایشان شعرها و نوشته‌هایشان را می‌خوانند.

در شب میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمعی از شعرای کشور، افطار را در فضایی صمیمی و آکنده از معنویت میهمان حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

در این دیدار معنوی و پرشور ابتدا تعدادی از شعرای مرد و زن، اشعاری در خصوص مقام و مرتبه ائمه معصومین (ع) و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی قرائت کردند و سپس مقام معظم رهبری طی سخنانی به اهمیت شعر در بیان پدیده‌های عالم وجود و دقت شعرا در بیان پدیده‌های آفرینش اشاره کردند.

محمد سلیمان‌پور یکی از شاعرانی بود که با مضمون طنز به شعرخوانی در محضر رهبر انقلاب پرداخت. آقا پس از شنیدن شعر او با عنوان "زی زی نامه یا زن ذلیل نامه" که به مسائل موجود در روابط خانوادگی زن و مرد می‌پرداخت، با لحن طنز آمیز گفتند: « ظاهرا شما تمام این موارد را تجربه کرده‌اید !»

در ادامه ویدئویی دیدنی از شعرخوانی محمدسلیمان پور در محضر رهبر انقلاب درباره‌ زن ذلیلی و واکنش جالب ایشان به این شعر را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شعر طنز مجردی . "جنبش فردای بهتر"
۰۲:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ممنونم
آخرین اخبار